Saltar al contenido

Foto

No Se Ven Las Imagenes En Miniatura

• Este tema está cerrado Este tema esta cerrado
1 respuestas en este tema

#1 molpiiii

molpiiii

Winvista Miembro

• Members
  • PipPipPip
  • 164 Mensajes

Publicado el 14 febrero 2008 - 03:55

bueno pues al fin ayer fui a recoger mi tan esperado ordenador arreglado, ya funcionan los dvd's !!!! pero bueno metiendole todas las cosas otra vez y no se porque las vista en miniatura de las imagenes no se ven osea, dejo imagen
imagen

y bueno el caso es que si abro con la galería fotográfica de windows si que se ven, sabéis porque puede ser y como arreglarlo? por ciertoo ! aqui dejo el mensaje que me dice cual fue el causante de lo de los dvd's, va ingles asi que yo tampoco me enterado de mucho y ahora no tengo traductor, asi que si alguien lo puede traducir se lo agradecería:

Technical Information
Intel ViiV Software Update

Follow these steps to troubleshoot problems with Intel ViiV Software Update for HP

This problem was caused by Intel ViiV Software Update for HP, which was created by Hewlett-Packard Company.

Intel ViiV Software Update for HP is a codec. A codec is software that is used to compress or decompress a digital media file, such as a song or video. Media players and other programs use codecs to play and create digital media files.

Troubleshooting

--------------------------------------------------------------------------------

To try to solve this problem, follow these steps. Each of the steps might solve your problem. If following a step doesn't fix your problem, then go on to the next step.

Check for updates for Lmpgspl.ax

An update for Lmpgspl.ax might be available. Go online to the Hewlett-Packard Company website to check for an updated version and, if one is available, install it.
Disable thumbnail view in Windows Explorer

Open Folder Options by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, and then clicking Folder Options.
Click the View tab, and then select the Always show icons, never thumbnails check box.
Click Apply, and then click OK.
Uninstall the program that caused the problem

If this problem occurred after you installed a new program, the problem might be caused by that program. If you know which program you just installed, you can uninstall it.

How do I uninstall a program in Windows Vista?

Click to open Programs and Features.
Select a program, and then click Uninstall. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Note If the program that you want to uninstall is not listed, it might not have been written for this version of Windows. To uninstall the program, check the information that came with the program.
Unregister Lmpgspl.ax from your computer

If you don't know which program is causing this problem, you can remove Lmpgspl.ax from the list of installed codecs by unregistering it.

Note: Disabling Lmpgspl.ax will cause any programs that depend on the codec to stop working or lose functionality.
Click the Start button , and then, in the search box, type Command Prompt. From the list of results, right-click Command Prompt, and then click Run as administrator. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.
At the command prompt, type regsvr32 /u Lmpgspl.ax, and then press ENTER. Lmpgspl.ax is now unregistered.
What do I do if the regsrv32 command fails or returns an error?

If you followed the regsrv32 command steps to disable the Lmpgspl.ax codec and the steps didn't work, you can try renaming the codec file to disable it:

Click the Start button , and then, in the search box, type Lmpgspl.ax.
In the list of search results, right-click Lmpgspl.ax, and then click Open file location.
Right click Lmpgspl.ax, and then click Rename.
Rename the file (for example, change the name to Lmpgspl.ax.old). Remember the file name so you can enable it later if you need to.
If these troubleshooting steps do not solve the problem and you continue to receive problem reports, please consider filling out the survey at the bottom of this solution page. To help us continue to investigate this error, include the names of the add-ons that are currently enabled in Internet Explorer in the comments area of the survey.

Saludos y voy a poner mi siguiente problema !! :notengoidea:

#2 molpiiii

molpiiii

Winvista Miembro

• Members
  • PipPipPip
  • 164 Mensajes

Publicado el 14 febrero 2008 - 06:18

bueno chicos ya no hace falta, e conseguido arreglarlo, x si a alguien le pasa lo q tiene q hacer es:
entras en cualquier carpeta, presionas tecla alt, herramientas, opciones de carpeta, ver, y ahi desactiva la opcion mostrar siempre iconos,nunca vistas en miniatura

bueno espero q os sirva! x cierto si alguien me traduce lo dl problema se lo agradeceriaa!!!